8.00 - 17.00

71 41 41 71

Sølvgade 102, 1307 Kbh K, CVR: 37353132

Kurv

Køb af kontormøbler

Opkøb af brugte kontormøbler

H.C. Andersens Kontormøbler opkøber alle former for brugte møbler og konkursbo. Hvis jeres virksomhed lukker ned, eller skal have nyt møblement, anbefaler vi, at I kontakter os. Vi er interesserede i alle slags kontormøbler. Skriveborde, stole, kommoder og så videre.

 

Har I et helt kontor med brugte møbler og hæve-sænkeborde, som I gerne vil sælge, tilbyder vi helt gratis at komme ud og besigtige dem, hvorefter vi vil udarbejde et godt tilbud til jer. Drejer det sig om kun få møbler, kan det også lade sig gøre at sende os nogle gode billeder, hvor det er muligt at se møblernes stand. Så vil vi sende jer et fair tilbud hurtigst muligt.

Sådan fungerer opkøb af brugte møbler

Når vi har givet et tilbud, som I har accepteret, vil vi komme ud til kontoret, hvor kontormøblerne er. Her vil vi nedpakke alt det, vi har købt og transportere det væk for jer. I skal ikke tænke på noget som helst, vores dygtige medarbejdere sørger for al nedpakning og tunge løft.

 

Dette er en nem og hurtig måde for jer at få tømt kontoret, så I straks kan komme i gang med at sætte nye møbler ind, eller udleje lokalerne i det tilfælde, at virksomheden er ophørt.

Fordele ved at sælge kontormøblerne til os

Er jeres møbler fra et konkursbo, er det ekstra hensigtsmæssigt at sælge til os, da kurator på den måde helt tydeligt kan se, hvor mange penge der kommer ind fra salget af kontorinventar og møbler mv.

 

Drejer det sig om konkurs, tilbyder vi endvidere at rømme hele kontoret, så I kan koncentrere jer om andre vigtige ting, der også skal tages af. Når I vælger en fuld rømning, tømmer vi naturligvis hele kontoret, og ikke bare kontormøblerne. Vi sørger for, at alt bliver fjernet, og lokalerne efterlades rene og pæne.

Hvilke brugte kontormøbler køber I?

Vi opkøber alt forskelligt slags kontorinventar og møbler. Når alt kommer til alt, handler det om kvaliteten af møblerne, og hvor meget vi kan sælge dem videre for. Vi er specielt interesseret i brugte hæve-sænkeborde, som ofte er en del af et kontor.

 

Møblerne skal altid være af en vis kvalitet, for at det er muligt for os at videresælge, hvilket også er grunden til, at det første vi vil spørge efter, når I kontakter os, er deres stand. Herefter arrangers der et tidspunkt for en besigtigelse, eller I sender os nogle tydelige billeder af inventaret, så vi har mulighed for at foretage en vurdering, og udarbejde et tilbud.

 

I kan altid kontakte os, hvis I er usikre på, om jeres brugte kontormøbler kunne have interesse for os, også selvom de er gamle. I langt de fleste tilfælde vil vi være interesserede, og sende jer et godt tilbud.

Hvor hurtigt kan vi modtage et tilbud fra jer?

Vi bestræber os på, altid at give et uforpligtende tilbud på alle jeres kontormøbler og inventar inden for få hverdage. Hvor hurtigt vi helt præcist kan udarbejde tilbuddet, afhænger af omfanget af kontorets indhold. Hvis det kun drejer sig om få møbler, vil det naturligvis gå hurtigere.

 

Ved en fuld rømning af kontor, kommer vi ud så hurtigt, som det kan passe jer, for at besigtige opgaven. I kan regne med, at modtage vores uforpligtende tilbud kort derefter.

 

Tøv ikke med at kontakte os allerede i dag, hvis I har nogle brugte kontormøbler, som I gerne vil have en pris, og et godt tilbud på. Brug formularen under “kontakt”, og vi vender tilbage til jer snarest.

Indhent tilbud på dine kontormøbler

Køb af kontormøbler
Drop a file here or click to upload Vælg fil
Maximum upload size: 268.44MB
Sender

Vi opkøber kontormøbler - se mere her Afbryd